Pagina's

donderdag 20 juni 2013

theehuis grote roest

Op 6 Juli wordt geopend........

Theehuis Grote Roest aan de Beekweg in Putten

Allemaal welkom !!!!


Er is deze dag van alles te doen rondom dit prachtige theehuis. zoals:

* verkoop van streekproducten
* Braderie
*Ponyrijden
*sminken
* terras met lekkere verse appeltaart en broodjes hamburger
* toegang gratis


 Even een paar plaatjes van dit mooie theehuis,
 pal naast een mooie boerderij.




Ja en jullie raden het al, ik mag meedoen met dit feestje :)
Gezellig mijn viltkraampje opbouwen, nou ik heb er zin in.

Ja en wat er allemaal mee gaat dat laat ik jullie binnenkort nog even zien.

ik zie jullie graag op 6 july bij...............


Lieve groet Albèrtje





8 opmerkingen:

  1. Putten...... maar dat is zo'n eind weg.....!
    Ik wens je veel plezier!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh leuk ziet het eruit zus, ik kom zeker., ondanks de drukte!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!!! gezellg z'n theehuis.
    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat ziet er heel gezellig uit .
    Veel plezier!
    Gr, M-J.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor degene die het via routeplanner doen het huisnummer is 13

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leukkk!! ( dit is Putten in Gelderland zeker he?)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou dat is voor mij in de buurt, ik ga zeker even 'buurten' met een eigen kraam ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gezellig, heb er helemaal zin in om ook daar bij de theehuis te staan.
    Tot dan.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen