Pagina's

zaterdag 25 mei 2013

Pauluskerk Wezep

Vandaag was er rommelmarkt en bazar rondom de Pauluskerk in Wezep.
En daar hebben we even een kijkje genomen.



Rianne ging er helpen en wij ons lekker vermaken.


Gezellige drukte !




De kinderen op het springkussen

Maar het leukst van alles vond ik het schaapscheren 
en dan niet met een machine maar met de hand met een grote schaar,
Zal wel een speciale zijn denk ik.


Mooie vachten  ( om te spinnen)  ooit !!
En dan weet ik gelijk waar ik de vachten kan gaan halen :)


En tot slot nog een demonstratie schapen drijven gezien.
Prachtig om te zien hoe de hond dat doet op aanwijzingen van de baas.


Drentse heide schapen 


O ja en alle schapen hadden een naam 
Abraham , Sara,
Naomi,  Orpa en Ruth  en zo nog meer.

Al met al een heel  leuk uitstapje, 
zomaar even tussendoor tijdens een dagje Oosterwolde :))

Lieve groet Albèrtje

5 opmerkingen:

  1. Dat zie er leuk ut zus. Dat schapen scheren en schapendrijven lijkt me ook heel leuk om te zien. Heb je veel foto's gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Een paar jaar geleden ben ik ook in Wezep geweest ik was toen op vakantie in 'het loo.Prachtig is het daar.Genieten ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gezellig! leuk idd die schapen van scheren tot drijven. Zou ook iets voor mij zijn. Groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reukwater een leuke dag en spinnen is echt heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jij hebt genoten zo te lezen, heerlijk zo'n dagje uit.
    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen