Pagina's

donderdag 25 april 2013

Een kuiken

En daar wordt je dan weer blij van.
Onze kippetjes hebben een kuiken uitgebroed.
Met z'n tweetjes hebben ze op een hele stapel eieren gezeten .
Of er nog meer kuikens komen maakt niet zoveel uit met dat ene kuiken ben ik al heel blij.


De merel nesten helaas dat is alweer verleden tijd, ik denk katten .
Jara was s'nachts heel fanatiek  ze bemerkt de katten wel op en hier in de buurt zitten veel zwervers.
En Jara is fel op katten die duld ze niet in haar tuin


Dit eitje vond ik nog in het nest pal naast de deur en daar verdenk ik de eksters van.
Nou ja zo is de natuur nu eenmaal.

Op de blog van Petra zag ik de oranje kabouterslinger voorbij komen .
Heel bijzonder als je je eigen ontwerp zo terugziet.
En daar wordt je dan zo blij van.

Lieve groet Albèrtje

6 opmerkingen:

  1. Wat schattig dat kuikentje, wij hebben ook een kip die op een stel eieren zit te broeden.
    Jammer van de eierenen van de merels maar net wat je zegt, zo gaat het in de natuur.

    Groetjes Ellen J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja zo is het idd...zo is de natuur. Wel jammer van die eitjes. Maar je kuiken...wat gaaf zeg!! Oooh t lijkt mij zo heerlijk om kipjes te hebben rondscharrelen. Je slinger hangt zo leuk, iedereen die binnenkomt zegt er iets leuks over, tis echt een heel leuk ontwerp. Ik noem jouw naam zoveel mogelijk ;)..even reclame maken! Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk die kuiken(s) en je slinger is ook moo zag hem bij petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat aandoenlijk hè zo'n kuikentje. Prachtig!

    Groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kuiken!
    Wat geweldig dat het al gelukt is!
    Groet van Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zo'n klein kuikentje, geniet ervan.
    Dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen