Pagina's

dinsdag 26 februari 2013

svens sterrenmutsjes

Een nieuw project .
Het breien en haken van mutsjes,  sokjes  en dekentjes voor hele kleine baby's in ziekenhuizen hier in Nederland
Ik draag dit project een warm hart toe en wil me hier ook voor ingaan  zetten.
Dus de breipennen tikken lekker door.
De eerste mutsjes  en de eerste sokjes zijn klaar.


Meer informatie over dit project kun je   hier  vinden
Op die site  kun je ook de  patroontjes  en maten  vinden,  maar daarvoor kun je ook altijd bij mij terecht.
ik kan ze je zo mailen.

Een echte aanrader,   ik ga er de komende tijd lekker mee aan de slag.
Wil je ook een mutsje of sokjes  mee breien  laat het me maar even weten, dan komt het zeker goed.


Lieve groet Albèrtje

11 opmerkingen:

  1. Een mooi project.
    Succes.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prima project. Ik kan helaas alleen lapjes breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend mooi initiatief, ik sla het op en ga er zeker een bijdrage aan leveren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief van je dat je hier aan mee doet. als ik goed kon breien en ik had de tijd ervoor dan deed ik zeker mee. Succes met breien.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk geworden hoor, je hebt de smaak al goed te pakken.Fijn voor de kindjes dat je ook mee helpt.

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief zijn ze geworden en wat een mooi project! Leuk dat 't zo steunt!

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi initiatief en wat heb jij lieve mutjes en sokjes gebreid! Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg !
    Doet mijn denken aan 9 jaar terug toen onze tweeling ter wereld kwam ... onze zoon ( 1560 gram ) kreeg toen een gebreid mutsje op.
    Ook gemaakt door iemand vanuit het ziekenhuis !
    Goed, lief en leuk !
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, zowel de uitvoering als de gedachte erachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi initiatief Albèrtje! Ik heb je een mailtje gestuurd....

    BeantwoordenVerwijderen