Pagina's

dinsdag 6 november 2012

mutsen productie

Kijk zo ben ik het afgelopen weekend even bezig geweest ,de mutsen rollen zo van de naald af .
Het lijkt wel productie of lopende band werk :))

( niet proberen hoor zus dat lukt je niet met jouw korte breistokjes )     :))))

De laatste week breien en volgende week tellen.
Ik ben net zo benieuwd als jullie heb zelf ook geen flauw idee hoeveel het er zullen zijn.



En deze mutsen kwamen met de post ,
zo leuk en weer helemaal anders.
Bedankt Marloes


Groet Albèrtje

11 opmerkingen:

  1. Jeetje dat gaat snel zo inderdaad bijna lopende band,dan zijn die 5 een druppel in het geheel hi....hi Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een ijver hier.
    Leuk hoor.
    Was al even niet bij je op bezoek geweest, maar het ziet er allemaal heel leuk uit.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zo snel gaat het bij mij ook niet hoor!
    1 tegelijk vind ik al heel wat voor mijn doen.

    Succes, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 545 mutsen denk ik wel dat je zult halen.

    Gr. ma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moeke, je hen ze zeker stiekum eteld??????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat jullie 485 mutsjes hebben gemaakt.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kan ik nog een ander getal opgeven?
    ik denk dat het 649 mutsjes worden.

    gr. ma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee moeders daar beginnen we niet aan ,dan zie ik door de bomen de mutsen niet meer.

      Verwijderen
  8. Nou ik zal ook maar eens iets opgeven.
    Maar heb net als iedereen geen idee.
    Ik ga voor de 630 mutsen.

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga ook een gokje wagen, ik denk dat er 534 mutsjes bij jou binnen komen !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Ha ik gokte 534 maar was vergeten mijn naam te vermelden.

    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen