Pagina's

maandag 27 augustus 2012

zomeraanwinsten 2

nog meer leuke zomeraanwinsten
Gekocht op de lappenmarkt in Zwolle..
Het viel wel een beetje tegen er waren vee lkramen leeg.

ook in Zwolle nog een tijdschrift gekocht
er zullen mensen zijn die hier wat van gaan denken ,maar dat is niet nodig :))

In Oldebroek op de boerenmarkt kwam ik nog een leuk hollands stofje tegen.
ook heb ik daar nog een stukje originele pompedoek stof gekocht.


In Kampen hebben we, (dochterlief ) was mee een heel leuk wolwinkeltje gevonden.
De wol stond tot aan het plafond opgestapeld.
Ik heb nu al het idee dat ik de helft  maar gezien heb, dus ik moet zeker nog eens terug. ( geen probleem )
In dt leuke overvolle winkeltje heb ik 2 pakketten van de witte engel gekocht.

en bij de kringloop in Oldebroek heb ik nog 2 boekjes weten te scoren.
Ik vind het zelf wel een hele oogst zo door de vakantieweken heen.
Dus .............voorraad genoeg ,ik kan weer aan de slag.


                                            Warme groet,
                                                Albèrtje


6 opmerkingen:

  1. Leuk.
    Veel knutselplezier.
    1ste foto, bovenste lapje komt me wel heel bekend voor.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk , wat een vondsten!! Veel plezier ermee! Ben benieuwd wat we hier aan creaties van terug zullen zien :-)

    groetjes, Gera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een goede inkopen hebben jullie gedaan.
    Leuk hoor!
    Gr. Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heerlijk rijke oogst! jij kan weer creatief de winter in. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jij kan weer een hele tijd vooruit, wat een heerlijke weelde. leuke stofjes ook ik ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk! Je kunt in ieder geval aan de slag! :)

    Liefs, Annabel
    http://annabelhappylifetime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen