Pagina's

zaterdag 28 juli 2012

vera breien

Nu maar eens een ander werkje
Vera van    http://zijmaakthet.blogspot.nl/
al heel gauw had ik een goed begin,
Ik brei het op 4 naalden, want met een rondbreinaald  dat weet ik niet zo.


Nou de kop ging nog wel ,maar de steken op nemen  mmmm daar ben ik nog al een poos mee bezig geweest om dat helemaal goed te krijgen en netjes.
Maar zie ben nu al met het lijf bezig.


en inmiddels zit er ook al een been aan,
nu de andere nog :)


En nu het weer iets frisser is buiten kunnen we lekker door gaan.
Goed weekend allemaal.

Groetjes Albèrtje

3 opmerkingen:

  1. Oh ze zijn zo leuk heb er al verschillende gemaakt en weggegeven ieder keer word ik er weer blij van Gr. En brei ze marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes.
    Ik ben met Jacobus bezig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee he???? Kun je ook al zo ingewikkeld breien?

    BeantwoordenVerwijderen