Pagina's

donderdag 19 juli 2012

kabouterhart

Zo tussen de kraamkado blogjes door even iets anders.
Dit kabouterhart heb ik voor iemand gemaakt, maar daar kan ik nu nog niks over zeggen.
Want degene voor wie het bestemd is leest denk ik mee.


Ook zijn er nog rommelmarkt scores te melden
Een krans van metaal en riet.
wat ik er mee ga doen weet ik nu nog niet ,maar dat zal nog wel komen.



En een reiswiegje , poppenwiegje. Helemaal leuk om dat klaar te maken voor 2 aankomende  poppenmoedertjes.


Groetjes Albèrtje

5 opmerkingen:

  1. Meid wat heb je weer leuke dingen gemaakt en gescoord. Dat rieten poppewiegje is wel een heel mooi geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede score zeg jij kan weer aan de slag Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief, dat hartje!! Daar ga je vast iemand heel erg mee verrassen! Het mandje is erg mooi, ik kan me voorstellen dat je dat niet kon laten staan! Ik ben benieuwd hoe het gaat worden..!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het hart is super leuk hoor en de ontvanger is er blij mee. Ze heeft wat takken uit de schuur gehaald en het er aan gehangen voor het raam. Leuk. Moet er nog wel wat bij maken, maar dat komt vast goed.
    Het was een gezellig ontmoeting.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een schattig hartje en zo leuk die poppenwieg, dat zie je vast al helemaal voor je. Groet Suze

    BeantwoordenVerwijderen