Pagina's

vrijdag 2 maart 2012

Vilt en garen

Ja en nu het voorjaar er aan komt, ben ik met een voorjaarsmand begonnen.
De drie haasje heb ik af.
Ik hoop dat ze ook een beetje kunnen waken straks over de paaseieren.:)


Ha ha zie ik net dat Jara's  grote neus er ook op staat.
Wat is ze toch altijd nieuwsgierig.
Hoop 1 ding dat ze nu niet op konijnenjacht gaat !!

Pff maar het begin is er, nu de rest nog.

Kom ik van de week bij creatief hier op het dorp.
Ik was op zoek naar het handige opberg systheem wat ik gezien heb bij Gre (Berkeboom )
kom ik daar een heleboel leuke bolletjes garen tegen., met een aantrekkelijk prijskaartje eraan.
dus dat heb ik maar meegenomen.:)
En het handige opbersystheem hadden ze ook.
Daar wordt je dus echt blij van.



Ik ben er weer heel blij mee en het breid zo leuk op.


Op dikke breipennen , nou dat gaat denk ik ook wel supersnel.

Tot slot een muziekje van een hele leuke band uit Heerde.
De band heet Seven en dit nummer komt van de cd windkracht seven


 



een goed weekend allemaal

5 opmerkingen:

  1. Rianne van der Horst2 maart 2012 om 13:15

    Nou mams,
    dat is geen klein berichtje vandaag. Het garen vind ik erg mooi, ben benieuwd wat je er van gaat brouwen. En ik ben ook erg nieuwsgierig naar dat opbergsysteem van je.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel gezellig uit.
    En je breigaren heeft idd een mooie kleur.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige paashaasjes, ik moest wel lachen om die neus... Heerlijk he, als je weer wat wolletjes tegenkomt voor een prikje, daar kan je dan zo extra van genieten! En het wordt mooi ook! Fijn weekend, groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk mandje met die paashaasjes. Mijn hondjes proberen ook altijd hun snuit overal tussen te steken, wel grappig!
    Liefs,
    Nanaya

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi zus
    Na een week ben ik er weer, Wat zijn je haasjes leuk geworden, maar of ze echt op de eieren zullen passen ......? Ik heb een hoop in te halen. Dus als ik morgen puf heb hoef ik me zeker niet te vervelen. Lijkt me heerlijk om weer overal rond te snuffelen.

    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen