Pagina's

woensdag 21 maart 2012

Schaapje met je witte wol..........
Mijn eerste  schaap...
Deze lijkt wel goed, hum al zeg ik dat zelf.


Maar het tweede schaap had iets beter gemogen.


Tja ik ga er nog maar eens een paar maken ,heb ik straks een hele kudde.

Misschien een ander patroon van een schaap, als dat bestaat natuurlijk. :)
Oeps maar  dan heb ik ook een schaapherder nodig !!


Toch vind ik ze best gaaf !!


Van een vriendin die haar tuin aan het verbouwen is ,
 kreeg ik nog leuke plantjes en stekjes  voor in de tuin en leuke tuindeco van beton.:)
Jaaaa daar maak je mij wel blij mee.:)


Een winterharde fuchsia


De paddestoelen, o, o, daar moet een kabouter bij!!
dus........ ik kan weer aan het werk.


Mijn eigen fuchsia's staan ook al weer buiten in het zonnetje
en nu maar hopen dat ze het weer een beetje gaan doen.


lieve groet Albèrtje


4 opmerkingen:

  1. Leuke schaapjes hoor.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk geworden hoor!
    De paddestoelen zien er ook goed uit.

    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is duidelijk te zien hoor, dat zijn echt schaapjes, ga zo door dan heb je inderdaad zo een hele kudde bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen