Pagina's

vrijdag 9 maart 2012

kabouters

Voor Lukas een kaart met een leuk opzegversje over 2 kabouters.
En de gebruiksaanwijzing voor zijn ouders heb ik er bij gedaan,
 kunnen  ze lekker met hem oefenen. :))



Zoek ik een leuk plaatje om er bij te plakken ,
Even zoeken op kabouterafbeeldingen, op google.
blijken het 2 kabouters te zijn van een mede blogger :))
Zo leuk vond ik dat ik denk wel dat ze ze herkend.
Nou dat hoor ik nog wel.

En voor Ida deze koppen zijn een makkie :)) ha ha

Groetjes Albèrtje

4 opmerkingen:

  1. ziet er grappig uit leuk hoor gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, hompeltje en pompeltje... wat leuk!! Dit versje heb ik jarenlang in mijn klasjes verteld en gespeeld! Echt nostalgie, heerlijk om er weer aan terug te denken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hompeltje en pompeltje hebben prachtige hoofdjes haha daar had je een makkie aan. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen