Pagina's

zaterdag 17 maart 2012

eierkastje

Tuurlijk dat heb ik weer.

Vorig jaar gekocht op een rommelmarkt.
Het eierkastje, ik wilde hem eerst nog overschilderen ,maar het ontbreekt me aan een hoop tijd,
Dus de eieren en chocolade eieren gaan er zo in.
En dan...................




Geeeen gezicht ......
de eieren passen niet ze vallen er door heen, en wat nu ???

Nou ik heb het opgelost , met een slimmigheidje.
Ha ha ik ben niet voor een gat te vangen.

Zo kan het er wel mee door.
Volgens Joël moet er nog een hangslot op !!
 (Waarom eigenlijk...... het is nog lang geen pasen.)

 maar ach laten we het  eerst zo maar proberen:)



Nog een paar kaboutermutsen voor de ......  kijk zelf maar.

En zo wordt het al heel wat.



Groetjes Albèrtje

8 opmerkingen:

  1. Heel gezellig en wat slim bedacht.
    Het is nu net of ze in een nestje liggen.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat kastje, wat een schatje zeg!! En met dat stro erin is het nog veel leuker!! Zoiets zou ik ook wel willen vinden... ;)! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kastje en de oplossing met stro hartstikke goed. Groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig, je eierkastje. Wat ontzettend leuk, Albèrtje. Ik laat nu ook even een berichtje van je dochter achter, want ik kon haar op Twitter niet vinden:

    Hoi Risanka,
    Leuk dat je meedoet! Ik heb voor jou voor deze weggeefactie 4 lootjes aangemaakt,
    nr 133 omdat je meedoet
    nr 134 omdat je je moeder helpt met bloggen
    nr 135 omdat je me volgt
    nr 136 omdat je Juffrouw zonder Zorgen hebt geliked.
    Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. harstikke leuk opgelost,en een gezellig geheel,gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk, zo in die paaskleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed gedaan! Het is echt heel mooi geworden.
    Ook je hoekje ziet er schattig uit.

    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig Albertjé. Je bent creatief in vele opzichten. Heel leuk bedacht en je andere creaties mogen er ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen