Pagina's

zondag 19 februari 2012

handwerkbeurs

Naar de handwerk beurs in Zwolle !!
Daar was ik nog nooit geweest, het was super
Wat veel, wat mooi , wat een keus.
Nou ik heb echt wat ingeslagen en kan voorlopig vooruit.


Breipatronen van zij maakt het.
Die moet je gewoon een keer gemaakt hebben.
En Jacobus zoekt gezelschap:)

Het bolletje wol bij een andere breikraam, wat een keus.



Maar toen ik bij de viltkramen aan kwam, waande ik me echt even in luilekkerland:))
Ik heb ingekocht bij,
 De klaproos , bij poppejans bij lindelicht, en bij joy design.
Bij de klaproos stond ook een kortingsbak, erg aantrekkelijk.
Bij poppejans kreeg ik nog een paar goede tips  om koppen te vullen.
En bij joy design  vond ik een patronen bak met korting, je moet maar boffen !





Vilt en vilt patronen, ook heb ik nog het nodige aan materiaal gekocht.



Ha ha en een stuk schaap, met een echt schapeluchtje heerlijk. ( bij het kleine huis )
Daar wil ik kabouterpruiken van maken.
Ik moet het eerst wassen en dan weet ik nog niet precies hoe het verder moet,
 maar dat duikel ik wel ergens op:)




Dochter lief had ook een aardige verzameling, al met al een zeer geslaagde dag.
Lieve groet van mij.

5 opmerkingen:

  1. Zooo, jij hoeft je voorlopig niet te vervelen.
    Leuk hoor.

    Groet, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke spullen en ja die patronen van zijmaakthet zijn super ,heb net weer een muis(suus)op pennetje 2 opgezet gepriegel maar zo leuk!maar jij kan lekker voort ben benieuwd naar de resultaten tot later, gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, wat hebben jullie goed je best gedaan.
    Gezellig om zo mee te kijken met de aankopen.
    Succes, om het allemaal te maken.
    Liefs, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Albértje, jij bent voorlopig zoet, prachtige patronen heb je gekocht en mazzel he met die korting. Wanneer zijn jullie geweest? Ik was er zaterdag met mijn vriendinnen van de HDclub. Succes en wel foto's laten zien he????

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je zoveel heerlijke inkopen gedaan hebt op de beurs! Vooral de viltpakketjes zien er erg aantrekkelijk uit, als ik dat zo zie zou ik meteen ook wel willen beginnen! Veel plezier ermee! Je laat ons de resultaten toch wel zien, he?

    BeantwoordenVerwijderen